72 Makwe Pakwe telah membaca entry ini
Happy Anniversary untuk tahun yang kedua.
Sorry sebab lambat sebulan satu hari untuk wish.
Aku tahu mesti hang ingat aku lupa kan.
hahhaha sikit pun aku tak lupa. 
mana mungkin aku lupa sebab tarikh tu aku yang pilih.
Aku tahu sekarang hubungan kita tak macam sebelum ni.
jauh sangat beza macam langit dan bumi,
aku taktahu macam mana boleh jadi macam ni. 
mungkin sebab ego mungkin sebab masing masing bodoh.
sejujurnya aku terluka. sangat sangat terluka.
aku tak sangka hg boleh buat aku macam tu.
dua tahun aku kenal hg tapi hg lagi percayakan org lain dari aku.
tak percaya hg sanggup cederakan aku.
ye memang aku mengaku aku keluar dengan lelaki lain.
tapi memang takda apa apa pun. aku anggap dia kawan ja.
aku buat sebab aku nak balas dendam.
sebab hg sanggup buang aku. sebab hg tipu aku.
bila aku takda dengan hg, hg sanggup layan org lain.
hg layan ramai perempuan lepastu alasan hg sebab hg sunyi.
tambah pulak dengan masalah aku yang bertimpa timpa.
kawan yang aku anggap dah macam kawan baik
sanggup kutuk aku dekat belakang.
hg pun bagi aku tekanan yang banyak
boleh hg bayangkan macam mana perasaan aku?
luka lama belum sembuh hg tambah dengan luka yang baru.
serius aku cakap aku dah takda langsung rasa percaya dengan hg.
sakitnya hati aku dendamnya hati aku cuma tuhan yang tahu.
tipu laa kalau cakap sayang tu dah hilang.
tapi setiap kali cakap dengan hg, aku takboleh elakkan diri untuk tak sakitkan hati hg.
mungkin aku nak hg rasa macam mana sakitnya hati aku.
aku takboleh lari dari rasa dendam. aku rasa aku bodoh sangat. 
rasa bodoh sebab terlalu berlembut sebelum ni.
sampai kawan kawan sampai hg rasa boleh pijak pijak aku. 
putus asa ? memang aku dah rasa putus asa. aku dah taktahu nak buat apa.
aku rasa mungkin aku wait and see ja laa apa yang jadi lepasni. 



✿ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini! ✿

No comments :

Post a Comment

Post a Comment