72 Makwe Pakwe telah membaca entry ini
67days together.
Counting counting and still counting.
Baby baby iloveyou.
Hahaha, sekarang dah takdakkan kita gaduh.
Kalau dulu first first kenai, silap sikit ja mesti berperang.
Masing masing terlalu ego.
Sikap biebie yang lebih banyak mengalah,
lebih banyak bersabar.
Membuat ku jatuh cinta lagi lagi dan lagi.
Seriously, kadang kadang ada jugak hari Yuyun terasa hati dgn cara biebie,
Tapi Yuyun tak sampai hati nak marah.
Biebie terlalu comel. Haha.
Ingat tak ada satu hari tuh Yuyun tertido awai?
Biebie call semua roommate Yuyun then tanya Yuyun pergi mana,
Risau sangat kan? Esoknya, semua roommate Yuyun perli, sayang sangat laki hg kat hg katanya.
Tiap tiap minggu kita mesti jumpa, rindu sentiasa kat hati.
Bila cakap ja maybe dalam minggu tuh tak boleh jumpa, masing masing dah tak senang duduk.
Tak boleh bayang bie, bila biebie takdak dalam hidup Yuyun.
Sumpah Yuyun terlalu sayangkan biebie.
Memang kalau ikutnya kita baru ja kenai.
Masih dalam hubungan yang terlalu baru.
Tapi Yuyun rasa Yuyun dah lama kenai biebie.
Dah macam terlalu lama kenai.
Percaya tak kalau Yuyun cakap Yuyun dah tak pandang lelaki lain selain biebie? 
Mesti tak percaya kan?
Sebab Yuyun sendiri pun tak caya Yuyun boleh jadi camni.
I'm in love babe.
Yuyun yang dulu tak pernah pandai jaga hati orang tapi dengan biebie Yuyun sentiasa cuba nak jaga hati biebie.
Yuyun yang sekarang dah pandai memujuk.
Biebie cakap biebie lemah bila dengan Yuyun, biebie tahu tak.?
Yuyun pun tersangat lemah dengan biebie.
Yuyun tak boleh duduk bila biebie merajuk.
Bangun ja tido mesti cari biebie.
Nak tido pun rasa sayang nak tinggai.
Kadang kadang sampai mengantok sangat sangat dah tapi habaq kat biebie kononnya belum ngantok.
Sampai lhaa Yuyun tertido sendiri.
Setiap malam sebelum tido mesti kena dengaq biebie cakap Good Night.
Setiap pagi, memang wajib ada Good Morning.
Kadang kadang macam gedik gedik sangat dah nak kahwin dengan biebie.
Nampak dak kata gedik tuh?
Yuyun tak pernah berperagai macam nie okay.
Cuma dengan biebie ja.
Biebie ja yang rasa macam mana manja Yuyun.
Bila nak buat apa apa ja mesti Yuyun ingat biebie.
Senang kata Yuyun dah angau tahap kritikal dengan biebie.
Nama biebie sentiasa ada dalam hati Yuyun dalam otak Yuyun.
Tak pernah lupa walaupun 0.01 saat.
Terima Kasih Biebie sebab datang dalam hidup Yuyun.
Terima Kasih sebab bahagia kan Yuyun.
Terima Kasih sebab ajar Yuyun erti cinta.
Terima Kasih untuk semuanya sayang.
Iloveyou iloveyou iloveyou.

*ayat wajib dari biebie setiap hari*



✿ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini! ✿

No comments :

Post a Comment

Post a Comment